داستان پیراهن مشکی نساجی لغو شد بنزما در فکر ترک عربستان تونی کروس زمان خداحافظی‌اش از دنیای فوتبال را مشخص کرد تأکید و توصیه شهید سید ابراهیم رئیسی بر ورود فوتبال به مناطق محروم هادی رضایی در تالار مشاهیر فدراسیون جهانی والیبال سقف بودجه اعلام شد:بنویسید ۳۲۵ میلیارد، بخوانید ۵۰۰ میلیارد تاریخ و ساعت بازی بایرلورکوزن و آتالانتا در فینال لیگ اروپا | جاودانگی آلونسو یا تداوم غول‌کشی‌های گاسپرینی؟ روزبه چشمی در استقلال می‌ماند یا می‌رود؟ حضور وزیر ورزش در منزل شهید امیرعبداللهیان و سردار موسوی حجازی مجوز نشستن روی نیمکت استقلال را ندارد توافق پرسپولیس با اوسمار محرومیت هاشمی نسب بخشیده شد تقدیم نشان طلای پارادوومیدانی قهرمانی جهان به رئیس جمهور شهید کاروان ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس با نام «خادم‌الرضا» افشاگری مهم ممبینی در خصوص فساد در فوتبال+ ویدیو امیرقلعه‌نویی: آقای رئیسی پاداشی الهی گرفت برنامه سه هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد بوکسور مشهدی در ترکیب تیم ملی بوکس برای انتخابی المپیک مسابقات ورزشی تعطیل نمی‌شود سهیل مهدی بعد از برکناری در سازمان لیگ چه می‌کند؟
سرخط خبرها
سورپرایز بزرگ برای هواداران

استراماچونی به استقلال برمی‌گردد!

  • کد خبر: ۳۵۲۴۴
  • ۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۹
  • ۱۴
استراماچونی به استقلال برمی‌گردد!
در شرایطی که کمتر کسی فکرش را هم می‌کرد، استراماچونی برای بازگشت به استقلال چراغ سبز نشان داده‌است.

به گزارش شهرآرانیوز، ، خبری که روز گذشته درباره آخرین تماس تلفنی نماینده باشگاه استقلال با وکلای استراماچونی منتشر شد، شاید امروز از سوی باشگاه استقلال تکذیب شود چرا که این تیم فرهاد مجیدی را به عنوان سرمربی روی نیمکت خود دارد، اما در صحت خبر تردیدی نیست و مطمئنا روزی هر دو طرف از این مذاکره حرف خواهند زد.

نماینده باشگاه استقلال از وکلای استراماچونی پرسیده:

آیا مرد ایتالیایی حاضر است برای ادامه همکاری با استقلال به ایران برگردد؟
این شخص در واکنش به پاسخ وکیل استراماچونی که تمام اخبار ایران را رصد می‌کند و می‌داند طبق دستور وزارت ورزش که متولی هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس است جذب سرمربی و بازیکن خارجی ممنوع شده، گفته است:

اگر ما بتوانیم از وزارت ورزش مجوز همکاری با استراماچونی را بگیریم آیا او مایل است به استقلال برگردد؟

گویا وکیل استراماچونی پاسخ داده:

ابتدا باید تکلیف این قرارداد دو ساله را روشن کنید. حداقل باید نیمی از این مبلغ را بپردازید تا موکل من آمادگی عقد یک قرارداد دو ساله جدید با مفاد جدید و قیمت جدید را داشته باشد.

باشگاه استقلال خوب می‌داند آندره آ استراماچونی دیگر حاضر نیست با دستمزد سالیانه ۵۰۰ هزار دلار برای خودش و ۲۰۰ هزار دلار برای دستیارانش به ایران برگردد. او تازه در تهران متوجه شد شفر قرارداد یک میلیون دلاری با استقلال داشت و با توجه به نتایجی که گرفته و طلبی که از استقلال دارد قطعا خواسته‌های مالی جدیدی برای بازگشت به استقلال خواهد داشت.

از نظر استراماچونی دیگر امکان بازگشت به آن قرارداد دو ساله وجود ندارد. برابر با شنیده‌های ما مرد ایتالیایی به مدیران استقلال پیغام داده آن‌ها در فیفا به پرداخت تمام دستمزد قرارداد دو ساله او و همکارانش محکوم می‌شوند و اگر قصد همکاری مجدد دارند باید حداقل نیمی از آن مبلغ را پرداخت کنند. شاید مدیران استقلال فقط برای آن که استراماچونی در پیگیری شکایت خود اندکی سست شود بحث همکاری دوباره با او را مطرح کرده باشند، اما نیت باشگاه استقلال هرچه باشد، مرد ایتالیایی و همکارانش در حال فرستادن پالس‌های مثبت برای این باشگاه هستند.

به طور نمونه حرف‌های روز گذشته سباستین لتو، دستیار استراماچونی را مرور کنید. سباستین لتو در خصوص امکان بازگشت استراماچونی به استقلال گفت:

چیزی که من می‌خواهم از آن مطلع باشید این است که تمام صحبت‌های من و انتقاد ما از مدیران باشگاه استقلال مربوط به گذشته است؛ از تیم مدیریتی قبلی تا اعضایی که قبلا در استقلال حضور داشتند. صحبت‌های من در خصوص استقلال فعلی نیست. در خصوص سوال شما، البته که ما در ایران و استقلال دوران بسیار خوبی را سپری کردیم و ممکن است این اتفاق در آینده رخ دهد. کسی چه می‌داند، در زندگی هر اتفاقی ممکن است.


پس از تغییرات اساسی در کادر مدیریتی باشگاه استقلال، مدیران جدید برای برقراری ارتباط با آندره آ استراماچونی تلاش کرده اند. حتی از طریق واسطه، پیام‌هایی بین باشگاه و استراماچونی رد و بدل شد، اما کار به مذاکرات مستقیم نکشید. با این وجود، تاکید‌های لتو بر نداشتن مشکل با مدیریت فعلی استقلال را می‌توان یک چراغ سبز و پالس مثبت واضح به احمد سعادتمند دانست.

البته سه مانع پیش پای استقلال است؛ دستور وزارت ورزش که می‌گوید با خارجی‌ها کار نکنید، وضعیت فعلی باشگاه که با فرهاد مجیدی قرارداد دارد و احتمالا دستمزد کلانی که مرد ایتالیایی طلب خواهد کرد.

 

منبع: طرفداری

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۱
ugd
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۴/۳۱
4
11
ما هواداران استقلال منتظر بازگشت استرا هستیم با فتح الله زاده فقط همین وبس بقیه باید برن هادی طباطبائی هم باید بشه یه از اعضای مدیریتی باشگاه استقلال
استقلال
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
ما هواداران استقلال مجیدی رو مخوایم نه سعادتمند
استرا برگرد
Iran (Islamic Republic of)
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۳
5
16
آرزوی همه هوادارای استقلال اینه استرا برگرده به امید روزی که دوباره رو نیمکت ببینیم و قول قهرمانی رو که داده بود عملی کنه
هومن
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
7
5
استرا نباید برگرده چون اگه برگرده استقلال به هم میریزه فرهاد مجیدی الان بهتر از استرا هست چون استراماچونی نتونست در برابر پرسپولیس موفقیت کسب کنه و اگر استرا بیاد استقلال باید پول زیادی پرداخت کنه
Mahshad
Iran (Islamic Republic of)
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۶
7
3
سعادتمند نباید استرا رو برگردونه
استقلال مجیدی خیلی بهتر از استقلال استراست. مجیدی از جنس ابی هاست. یه زره دیره ک استرا حرف برگشت زده. همون فشار هایی ک روی استرا بود روی مجیدی هم هست اما مجیدی رفیق نیمه راه نشد وایساد و جنگید نه اینکه شبانه از ایران بره و زحمت خودش و تیمش و به باد بده.
امیرحسین ابی
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
4
5
من خیلی دوست دارم استرا برگرده بعد عزیزی که گفته بود استرا جلو پرسپولیس نتیجه نگرفته باید عرض کنم استقلال استرا از هفته ۶ به اوج خود رسید و در عرض ۷ یا ۸ هفته به صدر رسید اونم اختلاف ۱۰ امتیازی که بود اینم در نظر بگیریم بعدشم من تا جایی که خبر دارم یکی مسئولین گفتم استقلال و لنگ می تونن با استرا و کالدرون قرار داد ببندن


هر چی میشه بشه فقط خبر خوش باشه نذاشتن ۲۴ از برد شیرینمون بگذره
Amir
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۷
1
8
سلام خسته نباشیددرباره استراماچونی بنظرم بهتر نیست که پنچ میلیون دلاربدیم ولی دوسال بهترین ایده تفکرمربگری در ایران استفاده کنیم یا دومیلیون دلارجریمه بدیم مربی هم نیاد؟؟!!!
استرا
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۸
2
8
استرا ماچونی برگرد
شیدا
Iran (Islamic Republic of)
۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۴
2
5
خدایش برگرد
ما وتیم استقلال به شما نیاز داریم
استقلال
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۵
3
3
راستش اینه که استقلال پنجم جدول بود که فر هاد مجید با امودنش استقلال به دوم جدول صعود ونائب قهرامان شداگر هم الان استقلال در مقابل تراکتور باخت دلیلشم سعادتمند به
خاطر خراب کاری که کرد. ما مجیدی رو می خوایم
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۷
4
1
ما هواداران استقلال کسی رو می خوایم که لایق تیم باشه اونم مجیدی
تاجیم
Germany
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
0
1
#استراماچونی_را_برگردانید
استراماچونی حق ما هواداراهای استقلال است چون اگر او را بازنگردانید کل باشگاه بزرگ جاج ازبین میرود و به سرنوشت پاس تهران دچار خواهیم شد /هوادارهای استقلالطوفان تویتری را بشکنید
سینا
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۷
0
2
ما منتظر برگشتن مربی با تجربه استرا هستیم
استقلال
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۳
0
1
استراماچونی برگرد
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->